Ads Header

Saturday, January 14, 2012

Testimonial Ebook Baby Pandai Baca

Testimonial Ebook Baby Pandai Baca

Testimonial Ebook Baby Pandai Baca. Saya berjaya memperkenalkan banyak perkataan kepada bayi saya dengan mengaplikasikan teknik yang telah saya pelajari dari eBook dan dari penulis sendiri. Teknik yang saya pelajari ini amat mudah dan berkesan dalam mengajar bayi mengenal perkataan memandangkan otak bayi pada usia 6 bulan mengalami perkembangan sebanyak 70%.

Teknik ini juga tidak memerlukan masa yang lama. Selain itu, dari eBook ini saya juga telah mempelajari beberapa teknik senaman bayi yang mampu membantu perkembangan otak bayi. Saya berpandangan eBook ini amat berkesan dan berguna kepada para ibu bapa yang mahukan bayi mereka membaca seawal usia 1 tahun kerana secara tidak langsung kita memupuk minat anak-anak kita untuk membaca.

Link

Pn. Roziah Ishak

Lagi Testimonial KLIK SINI


0 comments:

Post a Comment

Pemasaran Online