Ads Header

Tuesday, January 10, 2012

Bagaimana Mengira Keuntungan Bisnes Coklat

Bagaimana Mengira Keuntungan Bisnes Coklat
Bagaimana Mengira Keuntungan Bisnes Coklat, saya akan tunjukan pada anda.

Assalammualaikum..

MAKFUDZAH AHMAD di sini..

Cuaca tak menentu je sekarang ni, saya nasihatkan anda semua agar jaga kesihatan tau. Minum air masak atau air mineral banyak-banyak 7 gelas sehari :).

Artikel kali ini saya nak kongsi dengan anda subjek matematik mudah. hehe. Jom kita tengok sama-sama... Bagaimana Mengira Keuntungan Bisnes Coklat , kebiasaannya kenduri kahwin hari Sabtu & Ahad.

# Dalam 1 bulan = 8 hari orang buat kenduri kahwin (Sabtu & Ahad)

# 1 tempahan coklat doorgift=1000 biji

# Anda jual dengan harga RM1.00 sebiji
= 1000 x RM1.00
= RM1000

# Bayangkan anda menerima tempahan 2 orang setiap minggu.

= ( 2 Tempahan x 8 hari/sebulan x RM1000)= ??

Berapa anda perolehi dalam tempoh sebulan?

# = RM16,000.00!!!

Wow! Pendapatan anda perolehi dari bisnes coklat Lebih kurang gaji seorang CEO tu , Jadi, kenapa anda masih ragu-ragu lagi untuk menjalankan bisnes coklat? Bukankah potensi besar sedang menanti anda dengan bisnes coklat ni!

Saya nasihatkan agar...

DAPATKAN SEKARANG , "Pakej Pakar Coklat"

[+] Klik : SINI untuk tempahan sekarang!

Semoga berjumpa lagi di lain masa dengan info-info berkaitan bisnes coklat hand made dari saya.

Jangan Lupa Klik Banner di bawah:

0 comments:

Post a Comment

Pemasaran Online